Show simple item record

dc.contributor.advisorLópez Murillo, Jesús Antonio
dc.contributor.authorSaavedra Sierra, Juan Felipe
dc.contributor.authorFlorián Daza, David Andrés
dc.date.accessioned2020-09-28T19:29:27Z
dc.date.available2020-09-28T19:29:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12495/4143
dc.description.abstracte lleva a cabo un estudio descriptivo cuantitativo a fin de analizar la percepción comportamental sobre la gestión de reciclar entre los estudiantes de la Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas de la Universidad El Bosque. La información obtenida permitirá actualizar las políticas y directrices de gestionamiento ambiental de dicha universidad a fin de visualizar una problemática que involucra todos los actores del campus universitario. Para ello se aplica una serie de encuestas estructuradas diseñadas por los investigadores con formato de pregunta de múltiple opción y única respuesta, el cual se monta en Google Forms o SurveyMonkey a fin de facilitar la recolección de los datos y su respectiva tabulación para el análisis estadístico que es de tipo descriptivo. Se comprueba que si hay conocimiento e intención sobre reciclaje.spa
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospaspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectReciclarspa
dc.subjectComportamientospa
dc.subjectConocimiento sobre reciclajespa
dc.subject.ddc658
dc.titlePercepción sobre la gestión de reciclar entre los estudiantes de la Facultad de Ciencias Económicas y Administrativas de la Universidad El Bosquespa
dc.publisher.programAdministración de empresasspa
dc.type.localTesis/Trabajo de grado - Monografía - Pregradospa
dc.subject.keywordsRecyclespa
dc.subject.keywordsBehaviorspa
dc.subject.keywordsKnowledge about recyclingspa
dc.subject.armarcMedio ambiente -- Protecciónspa
dc.subject.armarcUniversidades -- Estudiantesspa
dc.subject.armarcIndustria de reciclaje -- Estudiantesspa
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.description.degreenameAdministrador de empresasspa
dc.publisher.grantorUniversidad El Bosquespa
dc.publisher.facultyFacultad de Ciencias Económicas y Administrativasspa
dc.identifier.instnameinstname: Universidad El Bosque
dc.identifier.reponamereponame: Repositorio Institucional Universidad El Bosque
dc.identifier.repourlrepourl: https://repositorio.unbosque.edu.co
dc.description.degreelevelPregradospa
dc.title.translatedPerception of the management of recycling among students of the Faculty of Economic and Administrative Sciences of the El Bosque Universityspa
dc.description.abstractenglishA quantitative descriptive study is carried out in order to analyze the behavioral perception of the management of recycling among the students of the Faculty of Economic and Administrative Sciences of El Bosque University. The information obtained will allow to update the policies and guidelines of environmental management of this university in order to visualize a problem that involves all the actors of the university campus. For this purpose, a series of structured surveys designed by the researchers with a multiple-choice, single-answer question format is applied, which is mounted on Google Forms or SurveyMonkey in order to facilitate the collection of the data and its respective tabulation for statistical analysis, which is of a descriptive type. It is checked if there is knowledge and intention about recycling.spa
dc.rights.localAcceso abiertospa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.type.coarversionhttp://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa
dc.rights.creativecommons2019-05-23


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International